Izdelki AJ in vprašanje sedečega vedenja
Pandemija COVID-19 je povzročila zaskrbljujoč padec telesne aktivnosti med odraslimi, medtem ko se je sedeče vedenje, kot je dolgotrajno sedenje, povečalo zaradi omejitev bivanja doma. To je poslabšalo obstoječo težavo: leta 2019 je bila četrtina odraslih v že razvrščena kot neaktivna. Ko postopoma prihajamo iz zapora, moramo kot narod iskati načine, kako dati prednost telesni dejavnosti in spodbuditi ljudi, da se več gibljejo. Eno najpomembnejših področij, ki si ga moramo ogledati, bodo naša delovna mesta.
Podjetje AJ Produkter AB se močno zavzema za to, da bi se preučila tveganja, povezana z dolgimi urami sedenja na delovnem mestu in se posveča vprašanju, kaj je mogoče storiti za izboljšanje telesne dejavnosti. Sprašujemo se, kako se morajo naši pisarniški prostori spremeniti in kaj lahko podjetja storijo za podporo delavcem, tako na kraju samem, kot zunaj njega.
Mnoga podjetja lahko sprejmejo mešan pristop k delu, kar ima za posledico hibridni model, kjer zaposleni delajo nekaj dni v tednu v pisarni in nekaj dni doma. Poznamo številne primere vodilnih podjetij in različne pristope, ki jih načrtujejo, da bi zaposlenim omogočili novo raven prilagodljivosti po pandemiji.
Ključno je, da se pogovarjate z ljudmi, ki jim poskušate pomagati. Vključitev zaposlenih na samem začetku katere koli pobude za dobro počutje na delovnem mestu, da bi ugotovili, kaj želijo z njo dobiti in kaj bi po njihovem mnenju morala ponuditi, bo zagotovilo, da bo vaša shema uspešna in da bo vaše podjetje in vaše osebje poželi nagrade.
Izzivi dela na domu
Delo na domu je zaradi utesnjenega okolja, improviziranih miz in manj možnosti za vadbo le še povečalo problem sedečih delovnikov. Ker na tisoče ljudi še vedno dela od doma, obstajajo pravne odgovornosti, ki jih imajo delodajalci do delavcev na daljavo, zato AJ podjetjem ponuja nasvete, kako najbolje izboljšati dobro počutje in produktivnost zaposlenih.Vrnitev v pisarno in hibridni model
Podjetja ponovno načrtujejo vrnitev večine zaposlenih v pisarno. Toda po enem letu dela od doma bodo zaposleni verjetno zaskrbljeni, da se vrnejo na delovno mesto in se jim bo vrnitev v pisarniško okolje morda zdela velika stvar. Delodajalci morajo biti občutljivi na skrbi zaposlenih glede:- Na delo
- Vrniti se v neposredno bližino drugih
- Sposobnost koncentracije in prilagajanja odprtemu pisarniškemu okolju
Mnoga podjetja lahko sprejmejo mešan pristop k delu, kar ima za posledico hibridni model, kjer zaposleni delajo nekaj dni v tednu v pisarni in nekaj dni doma. Poznamo številne primere vodilnih podjetij in različne pristope, ki jih načrtujejo, da bi zaposlenim omogočili novo raven prilagodljivosti po pandemiji.
Izboljšanje delovnega prostora
Pisarna je eden od največjih dejavnikov, ki prispeva k času sedenja, vendar je tudi eden od krajev z največ potenciala za reševanje problema. Zdaj je pravi čas, da si ponovno zamislite svoje delovno mesto in razmislite, kako bi ga lahko izboljšali za tiste, ki tam delajo. Spremembe oblikovanja pisarne lahko vključujejo:- Uporaba znakov in plakatov za promocijo uporabe stopnic nad dvigalom
- Postavitev tiskalnikov ali drugih komunalnih objektov stran od glavne mize
- Namestitev varnega prostora za shranjevanje koles in prhe za lažjo aktivno vožnjo
- Predstavljamo različne aktivne delovne postaje, kot so po višini nastavljive mize in pisarniška kolesa ter tekalne steze
- Ustvarjanje različnih območij za spodbujanje ljudi, da čez dan spremenijo mesto, kjer delajo
Spreminjanje stališč
Vendar teh sprememb ni mogoče izvesti ločeno: fizični delovni prostor je ena stran vprašanja, druga pa odnos. Enako pomembna je tudi sprememba vedenja na delovnem mestu in kulture podjetja. Intervencije za povečanje ravni telesne aktivnosti med delovnim tednom lahko vključujejo:- Pogajanje o poslovnem popustu z lokalno telovadnico
- Organizacija skupin za hojo, tek ali jogo za kosilo
- Izboljšanje fleksibilnega dela, da si zaposleni lažje vzamejo čas za vadbo, medtem ko usklajujejo službene in domače obveznosti
- Vodenje fitnes izziva za celotno podjetje v dobrodelne namene
Ključno je, da se pogovarjate z ljudmi, ki jim poskušate pomagati. Vključitev zaposlenih na samem začetku katere koli pobude za dobro počutje na delovnem mestu, da bi ugotovili, kaj želijo z njo dobiti in kaj bi po njihovem mnenju morala ponuditi, bo zagotovilo, da bo vaša shema uspešna in da bo vaše podjetje in vaše osebje poželi nagrade.
Kako začeti
Možnosti so številne, ideje vključujejo:- aplikacija za spremljanje skupinskih in individualnih kilometrov ter druge statistike dejavnosti, ki spodbuja zaposlene, da zapustijo svoje mize in so aktivni
- fitnes jutra
- subvencionirani tečaji pilatesa
- mesečne okrogle mize o dobrem počutju