Kako preprečiti, da bi vaša odprta pisarna škodovala produktivnosti
Pisarne odprtega tipa ponujajo številne prednosti: ponujajo učinkovitejšo uporabo razpoložljivega prostora, ustvarjajo bolj položno strukturo v celotnem podjetju in omogočajo bolj prilagodljiv in sodoben dizajn pisarn. Vendar je pomembno zagotoviti, da to ne pride na račun produktivnosti. Delo v odprti pisarni lahko vpliva na vašo osredotočenost in poveča raven stresa zaradi visoke ravni hrupa in pomanjkanja zasebnosti. Ironično je, da je študija poslovne šole Harvard iz leta 2018 pokazala, da pisarne odprtega tipa dejansko povzročijo 70-odstotno zmanjšanje komunikacije iz oči v oči, saj povzročijo, da se ljudje družbeno umaknejo od svojih sodelavcev.
Mnoga podjetja prav tako ne upoštevajo različnih tipov osebnosti: medtem ko ekstrovertirani pogosto radi delajo v prostorih za sodelovanje, kjer lahko komunicirajo s sodelavci in razpravljajo o idejah, imajo introvertirani običajno raje tihe prostore, kjer se lahko osredotočijo.
Predstavljamo nekaj najpomembnejših dejavnikov, ki jih je treba upoštevati, in kako jih obravnavati, da bo vaša pisarna odprtega tipa harmoničen in učinkovit delovni prostor za vse zaposlene.
Akustika
Na splošno velja, da je največja težava pisarn odprtega tipa visoka raven hrupa, ki zmanjšuje koncentracijo in ljudi odvrača od njihovega dela. Glede na študijo Sodexo iz leta 2017 51 % delavcev trdi, da je zmanjšanje nepotrebnega hrupa najpomembnejši dejavnik za izboljšanje njihove učinkovitosti pri delu. Obstaja veliko preprostih načinov za zmanjšanje hrupa v ozadju na odprtem delovnem mestu, ne da bi morali narediti večje spremembe v ureditvi pisarne. Akustične rešitve, kot so namizni zasloni, akustične stenske plošče in stropne viseče plošče, so zasnovane tako, da zmanjšajo splošno raven hrupa z absorbiranjem zvočnih odmevov. Sistemi za maskiranje zvoka in akustične plošče so razmeroma poceni rešitve, ki jih je mogoče naknadno vgraditi v vsak pisarniški prostor in tako izboljšati zvočno sliko.
Zasebnost
Druga pogosta pritožba glede odprtih pisarn je pomanjkanje zasebnosti, ki jo nudijo; v mnogih pogledih gre to z roko v roki z vprašanjem hrupa. Mnogi ljudje raje delajo tiho in sami, da bi bili najbolj produktivni; to je lahko odvisno tudi od vrste vloge, v kateri ste in naloge, ki jo trenutno poskušate dokončati. Na najbolj osnovni ravni namizni zasloni predstavljajo oviro med vsako mizo, tako da ima vsak zaposleni svoj prostor in ni nenehno spregledan. Učinkovitejša rešitev je zagotoviti veliko mirnih zasebnih prostorov, ki jih lahko delavci uporabljajo, kot in kadar hočejo.
Akustična kabina ali pod je cenovno ugoden in funkcionalen način za ustvarjanje osamljenega prostora, ki lahko postane začasno zasebno območje. Ne samo, da ponuja prostor, ki je fizično ločen od ostale pisarne, ampak tudi duši zvok, kar zagotavlja zasebnost pri pogovoru, tako da se je mogoče pogovarjati s sodelavcem ali sprejeti telefonski klic, ne da bi vas slišali.
Delovno mesto, ki temelji na dejavnostih
Učinkovit način za reševanje problema odprtega delovnega prostora je razdelitev pisarne na različne cone. Delovno mesto, ki temelji na dejavnostih zagotavlja mešanico odprtih, polzasebnih in zasebnih prostorov v eni pisarni, da se zadovoljijo potrebe vsega osebja, ki tam dela. Uporabite visoko pohištvo in akustične zaslone, da zgradite "sobe" v sobi, da ločite bolj hrupna območja od dodeljenih tihih prostorov. Razmislite, kako pogosto uporabljate sejne sobe in ali bi katero od teh lahko spremenili v tihi delovni prostor v slogu knjižnice.
S ponudbo raznolikih delovnih okolij v pisarni podpirate različne tipe osebnosti kot tudi različne vloge v podjetju, s čimer povečate produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih.