
Od ideje do realnosti - Kako so garderobne omare postale ena izmed prodajnih uspešnic podjetja AJ
– Ohranjamo klasiko pri življenju, medtem ko razvijamo nove izdelke za današnjo generacijo,« pravi Karl Johansson iz AJ Products.
Omare za oblačila lahko najdete skoraj na vsakem delovnem mestu, od industrije do pisarn. Vidimo jih tudi v kopališčih, stadionih, bolnišnicah in športnih dvoranah. Toda med omaricami in omarami je velika razlika. Ne samo, da izpolnjujejo svojo funkcijo z zagotavljanjem prostora za shranjevanje, ampak jih je mogoče tudi oblikovati na različne načine, da ustrezajo različnim potrebam in ljudem.
Oseba, ki to ve, je Karl Johansson, kreator kategorije pri AJ Produkt. V naši ponudbi skoraj 20.000 izdelkov za pisarne, šole, skladišča, industrijo in garderobe so naše omarice za oblačila med našimi uspešnicami. V letu 2023 smo prodali in izdelali okoli 77.000 garderobnih omar v različnih dizajnih.
Vendar ne gre le za količino. Vsaka omara je skrbno premišljena in oblikovana, pravi Karl Johansson.
– Omare so bolj zapletene, kot se morda zdi na prvi pogled. Obsegajo vse od standardiziranih omaric do prilagojenih omaric, ki izpolnjujejo zelo specifične zahteve. Ko razvijamo ali spreminjamo izdelek, razmišljamo o ergonomiji, kakovosti in vzdržljivosti, pravi in nadaljuje:

Od pločevine do omare
Pot od ideje do dokončane omare se pogosto začne na našem sedežu v Halmstadu, kjer oblikovalci ustvarjajo nove dizajne. Končno, AJ Metal Design že tri desetletja proizvaja garderobne omare, omare za shranjevanje in regalne sisteme v lastni tovarni na Slovaškem. Ko so omare končane, jih pošljejo na Švedsko in v skladišče AJ Products v Halmstadu, kjer jih enostavno dostavijo kupcem.


Lastna tovarna nam daje nadzor nad kakovostjo, možnost uvajanja trajnostnih rešitev in nenazadnje možnost izdelave omaric po meri, pravi Karl Johansson.
– Mislim, da je največja prednost to, da lahko delamo skupne načrte za skupne cilje. Prisoten je popolnoma drugačen timski duh kot pri delu z zunanjim proizvajalcem, pravi.
En primer tega je razvoj linije izdelkov CREATE.

Prepoved torb je povečala povpraševanje
Ena stvar, ki se zdi Karlu Johanssonu zanimiva pri njegovem delu, je, da se družbeni trendi in dogodki odražajo v izdelkih in povpraševanju. Švedska policijska uprava se je na primer odločila, da konec leta 2023 prepove torbe na velikih dogodkih, kot so koncerti, sejmi in festivali. To je pomenilo, da so stranke nemudoma stopile v stik z AJ Products, ki so potrebovale omarice za boljše možnosti shranjevanja.
Drug primer je prenova študentskih omaric z digitalizacijo.
– V preteklosti so bile naše omarice prilagojene temu, kako je šola izgledala pred 10 leti, ko je bilo potrebno veliko prostora za mape in knjige, pravi Karl Johansson.
“Dobro za okolje in vašo denarnico”
V zadnjih letih postaja trajnost vse bolj pomemben del našega dela. Tako pri oblikovanju novih omaric kot pri razvoju obstoječih omaric.
– Veliko razmišljamo o tem, kako lahko zmanjšamo emisije CO2 – brez ogrožanja kakovosti. Ali lahko na primer zmanjšamo velikost ali debelino dela? To ima lahko zelo pozitiven vpliv na emisije CO2, pravi Karl Johansson:
– To doživljam znova in znova: ko delaš s trajnostjo, te to prisili, da ponovno razmišljaš o izdelku, nato pa pogosto najdeš pametne rešitve, ki niso dobre samo za okolje, ampak tudi za tvojo denarnico.