Lagerhalle

Od ideje do realnosti - Kako so garderobne omare postale ena izmed prodajnih uspešnic podjetja AJ

Garderobne omare so nekaj, kar se mnogim zdi samoumevno. Toda veliko razmišljanja in izkušenj je vloženih v oblikovanje učinkovitega prostora za shranjevanje. Tukaj lahko izveste, kako nastane uspešnica.
– Ohranjamo klasiko pri življenju, medtem ko razvijamo nove izdelke za današnjo generacijo,« pravi Karl Johansson iz AJ Products.

Omare za oblačila lahko najdete skoraj na vsakem delovnem mestu, od industrije do pisarn. Vidimo jih tudi v kopališčih, stadionih, bolnišnicah in športnih dvoranah. Toda med omaricami in omarami je velika razlika. Ne samo, da izpolnjujejo svojo funkcijo z zagotavljanjem prostora za shranjevanje, ampak jih je mogoče tudi oblikovati na različne načine, da ustrezajo različnim potrebam in ljudem.

Oseba, ki to ve, je Karl Johansson, kreator kategorije pri AJ Produkt. V naši ponudbi skoraj 20.000 izdelkov za pisarne, šole, skladišča, industrijo in garderobe so naše omarice za oblačila med našimi uspešnicami. V letu 2023 smo prodali in izdelali okoli 77.000 garderobnih omar v različnih dizajnih.

– Imamo nadzor nad celotnim procesom, od ideje preko proizvodnje do prodaje, pravi.
Orodna omara SUPPLY
1.097,00 €
Garderobna omara CLASSIC
567,00 €

Vendar ne gre le za količino. Vsaka omara je skrbno premišljena in oblikovana, pravi Karl Johansson.

– Omare so bolj zapletene, kot se morda zdi na prvi pogled. Obsegajo vse od standardiziranih omaric do prilagojenih omaric, ki izpolnjujejo zelo specifične zahteve. Ko razvijamo ali spreminjamo izdelek, razmišljamo o ergonomiji, kakovosti in vzdržljivosti, pravi in ​​nadaljuje:

– Pogosto so dodatki in funkcije tisti, ki naredijo razliko. Od zunaj sta dve omarici morda videti enaki, a ko ju odprete, je jasno, da imata zelo različno uporabo.
Nasvet! Številne naše omare je mogoče prilagoditi potrebam strank in jih dopolniti s pametnimi dodatki. Imamo pestro izbiro, od različnih ključavnic do podstavkov.

Od pločevine do omare

Pot od ideje do dokončane omare se pogosto začne na našem sedežu v ​​Halmstadu, kjer oblikovalci ustvarjajo nove dizajne. Končno, AJ Metal Design že tri desetletja proizvaja garderobne omare, omare za shranjevanje in regalne sisteme v lastni tovarni na Slovaškem. Ko so omare končane, jih pošljejo na Švedsko in v skladišče AJ Products v Halmstadu, kjer jih enostavno dostavijo kupcem.

– Ko imamo na sedežu idejo, skupaj z oblikovalcem vizualiziramo, kaj želimo doseči. Začnemo z ustvarjanjem začetnega povzetka za tisto, kar želimo razviti, nato pa zgodaj vključimo tovarno. Zbiramo njihove povratne informacije – na primer, ko spremenimo globino ali dimenzijo, da bolje izkoristimo material.

Lastna tovarna nam daje nadzor nad kakovostjo, možnost uvajanja trajnostnih rešitev in nenazadnje možnost izdelave omaric po meri, pravi Karl Johansson.

– Mislim, da je največja prednost to, da lahko delamo skupne načrte za skupne cilje. Prisoten je popolnoma drugačen timski duh kot pri delu z zunanjim proizvajalcem, pravi.

En primer tega je razvoj linije izdelkov CREATE.

– Omare smo oblikovali sami in skupaj z lastno tovarno je nastala edinstvena celovita rešitev. Po predstavitvi je bil CREATE nagrajen na oblikovalskem tekmovanju Red Dot Awards. To je fantastično priznanje, ki nas motivira, pravi Karl Johansson.

 

Imeti lastno tovarno ponuja tudi možnost nenehnega uvajanja izboljšav.
Pred kratkim smo izboljšali embalažo določenega izdelka. To je bil preprost ukrep, vendar se je sprva zdel kot dodatni stroškovni dejavnik. Toda po natančnem pregledu postopka se je izkazalo, da dejansko privarčujemo v celotni dobavni verigi – zaradi manj pritožb in lažje obdelave v skladišču.

Prepoved torb je povečala povpraševanje

Ena stvar, ki se zdi Karlu Johanssonu zanimiva pri njegovem delu, je, da se družbeni trendi in dogodki odražajo v izdelkih in povpraševanju. Švedska policijska uprava se je na primer odločila, da konec leta 2023 prepove torbe na velikih dogodkih, kot so koncerti, sejmi in festivali. To je pomenilo, da so stranke nemudoma stopile v stik z AJ Products, ki so potrebovale omarice za boljše možnosti shranjevanja.

Drug primer je prenova študentskih omaric z digitalizacijo.

– V preteklosti so bile naše omarice prilagojene temu, kako je šola izgledala pred 10 leti, ko je bilo potrebno veliko prostora za mape in knjige, pravi Karl Johansson.

Toda izobraževanje je danes drugačno, z manj knjigami in večjim poudarkom na tablicah, prenosnikih in drugih elektronskih napravah.
Po pogovoru z učenci in učitelji smo tudi ugotovili, da bi veliko učencev želelo imeti čelado v svoji omarici. V starih omaricah za to ni bilo prostora, zato smo dizajn prilagodili tako, da smo naredili prostor za čelado, telovadno torbo in malo manj prostora za knjige.

“Dobro za okolje in vašo denarnico”

V zadnjih letih postaja trajnost vse bolj pomemben del našega dela. Tako pri oblikovanju novih omaric kot pri razvoju obstoječih omaric.

– Veliko razmišljamo o tem, kako lahko zmanjšamo emisije CO2 – brez ogrožanja kakovosti. Ali lahko na primer zmanjšamo velikost ali debelino dela? To ima lahko zelo pozitiven vpliv na emisije CO2, pravi Karl Johansson:

– To doživljam znova in znova: ko delaš s trajnostjo, te to prisili, da ponovno razmišljaš o izdelku, nato pa pogosto najdeš pametne rešitve, ki niso dobre samo za okolje, ampak tudi za tvojo denarnico.